The Dreamer - нова зйомка

 З актором Станіславом Крушинським ми познайомилися, коли я знімав генеральний прогон вистави "Зелені коридори" у Театрі драматурга, режисером якої був Олексо Гладушевський. Вистава посіла одне з призових місць театрального конкурсу, а Стас грав у ній відразу кілька ролей.

Як це часто буває, коли я починаю співпрацювати з новим героєм, я спитав у Стаса, у якому фільмі він мріяв би зіграти головну роль, щоб ми взяли цей фільм за референс зйомки. Стас відразу запропонував "Мрійників" Бертолуччі.
Мені ідея дуже сподобалась. Але для такої зйомки потрібно було трьох героїв, яким не просто комфортно один з одним в кадрі, а в яких є справжній потяг один до одного. Рівень довіри, розкутості та вогню мав бути на максимумі.
Ми довго роздумували, як втілити ідею - вигадували різні варіанти. Та й сам процес зйомки мав бути особливим. Стало зрозуміло, що цей проєкт потребує суттєво більше часу на підготовку, а працювати хотілося вже зараз.
Тоді я запропонував зняти такий приквел "Мрійників", де один з героїв лишається на одинці із самим собою. Все інше - емоції, ступінь безумства та рівень відвертості ми намагалися зберегти.


























































Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Съёмка на ч/б плёнку - зачем и как я это делаю